Latest News

.

Sertai RMS




Assalamualaikum Dunia !

Saya Intan Azlin. Seorang Shaklee Master Coordinator hanya dalam tempoh yang amat singkat iaitu 1 Tahun 4 Bulan. Bukan mudah untuk bergelar sebagai seorang Master dalam Shaklee, ada yang memakan masa 3-5 tahun untuk bergelar sebagai Master, namun dengan menguasai “Strategi Perniagaan Online Networking” iaitu gabungan “Perniagaan Online” dan “Network Marketing”, semuanya saya dapat lakukan dengan mudah. Alhamdulillah...

Selain itu, saya juga turut melahirkan ramai Leader dengan pendapatan 4/5 angka sebulan. Syarat untuk bergelar Master perlulah melahirkan sekurang-kurangnya 13 orang Leader, dan kini lebih 40 orang Leader berjaya dilahirkan. Saya berimpian untuk melahirkan lebih ramai jutawan, hartawan dan dermawan yang dapat membantu lebih ramai lagi.

Semua orang berimpian untuk menjadi jutawan, hartawan dan dermawan, betul kan?

Dan saya yakin, sekiranya anda benar-benar ingin berubah, mungkin hari ini akan menjadi saksi sekaligus mengubah nasib anda buat selama-lamanya. Kerana rezeki itu boleh datang dengan tiba-tiba, tanpa disangka-sangka.

Mungkin ini group bisnes yang paling sesuai untuk anda yang ingin bekerja dari rumah dan di mana sahaja anda berada. Selagi ada Internet connection, anda boleh menjana pendapatan.

Sila isi pada ruangan yang disediakan dalam borang penyertaan di bawah. Saya akan berikan perhatian 100% kepada mereka yang benar-benar percaya kepada saya. Mungkin kejayaan yang anda tercari-cari selama ini bermula di sini.

Powered byEMF Survey

Tiada ulasan:

Recent Post

recent