Latest News

.

Hubungi Saya



DAPATKAN PRODUK SHAKLEE BERSERTA KONSULTASI LENGKAP !

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Berpengalaman sebagai Pengedar Shaklee sejak 2012 secara Full Time. Saya membuat penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia dan penghantaran terus (COD) sekitar Penang. Anda boleh menghubungi saya untuk sebarang pertanyaan mengenai Produk Shaklee melalui:
.
-- Master Intan Azlin --


Kenali Saya



Master Intan Azlin & Master Shuhaimi  

Intan Azlin, seorang ibu kepada 2 orang puteri yang sangat comel. Menetap di Seberang Jaya, Pulau Pinang bersama suami tercinta Shuhaimi Hashim. 

Bertugas di sebuah Hospital di Seberang Jaya, Pulau Pinang disamping menjalankan bisnes network marketing di bawah perusahaan Shaklee. Kini telah mencapai pangkat tertinggi dalam organisasi Shaklee sebagai Master Coordinator.

Misi serta visi adalah untuk membentuk dan membuka peluang supaya lebih ramai rakan bisnes memperolehi kejayaan, disamping menyediakan latihan dan tunjuk ajar.



Menubuhkan Group RMS yang telah mencecah lebih 500 orang pengedar Shaklee dari seluruh Malaysia di bawah naungannya.

Rich Mom Shaklee, RMS adalah group bisnes Shaklee di bawah bimbingan Master Intan Azlin. Sesuai dengan nama Rich Mom, tujuan group ini adalah untuk melahirkan seramai mungkin ibu-ibu (wanita) menjadi lebih sihat, kaya dan berjaya dengan Shaklee tanpa perlu mengabaikan tanggungjawab terhadap keluarga kerana bisnes Shaklee sesuai dijalankan di rumah bersama keluarga tersayang.


RMS mula ditubuhkan pada Ogos 2012 dimana ketika itu hanya mempunyai 12 orang ahli sahaja. Walaupun 12 orang ahli sahaja, kami tetap belajar dan berusaha mengejar kejayaan yang kami pasti akan dikecapi suatu hari nanti tanpa rasa putus asa. Setiap kali kejayaan yang kami capai menjadi motivasi kepada kami untuk teruskan lagi usaha kami untuk mencapai cita-cita kami membantu lebih ramai lagi untuk sihat, kaya dan berjaya.

Kini, RMS telah berkembang pesat dimana sekarang telah mempunyai seramai 600 ahli dimana majoritinya adalah pengguna tegar produk Shaklee. Ramai ahli RMS yang berjaya mencapai kesihatan yang lebih baik. Ada yang berjaya menurunkan berat badan ke berat ideal, ada yang kulit makin cantik gebu, ada yang berjaya pulih dari masalah kesihatan dan pelbagai lagi. Itulah yang diutamakan dalam RMS, dimana ahlinya sangat mengutamakan kesihatan diri dan keluarga kerana kesihatan itu tidak ternilai harganya.

Selain itu, ramai juga ahli RMS yang menjalankan perniagaan Shaklee dengan berkongsi kebaikan produk Shaklee kepada keluarga, rakan-rakan dan sesiapa sahaja. Hasilnya mereka telah berjaya menjana pendapatan sampingan untuk membantu meringankan beban suami tercinta. Selain itu, mereka juga telah berjaya meningkatkan taraf hidup mereka dengan pendapatan sampingan yang diperolehi.

Selain menjadi lebih sihat dan menambah pendapatan, dengan menyertai ahli RMS juga dapat manambahkan kenalan dan mengeratkan hubungan silatul rahim. Hidup pastinya lebih ceria dengan mempunyai rakan-rakan yang sentiasa berfikiran positif dan bermotivasi tinggi. Apabila kita bergaul dengan penjual minyak wangi pastinya kita juga akan berbau harum dan wangi bukan?

Jadi, sekiranya anda berminat menyertai RMS, positifkan minda anda. Jangan malu dan segan. Keluarkan kehendak dalam diri anda denga bertindak menghubungi kami. Kami pasti anda pasti akan "enjoy" apabila anda menyertai kami.

Salam sayang,
Master Intan Azlin
Rich Mom Resources




Recent Post

recent